ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΑΥ
16 Μαΐου, 2014
logo IDEEAF
“Βασικές γνώσεις χρηματοοικονομικών στην καθημερινή λειτουργία του φαρμακείου”
19 Μαΐου, 2014
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΑΥ
16 Μαΐου, 2014
logo IDEEAF
“Βασικές γνώσεις χρηματοοικονομικών στην καθημερινή λειτουργία του φαρμακείου”
19 Μαΐου, 2014
Εμφάνιση όλων

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΣΗ ΠΡΟΣ ΚΙΤΕ ΕΛΛΑΣ & HONDOS CENTER

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Ν.Π.Δ.Δ.

ΚΡΙΤΟΒΟΥΛΙΔΟΥ 19 Τ.Κ. 712 01

ΤΗΛ-FAX: 2810-221020

 

 

                                                                                                  Ηράκλειο, 16/05/2014

                                                                                                  Αριθμ. Πρωτ: 141

                             Προς:

  1. ΚΙΤΕ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ

Λεωφ. Ιωνίας 166

Αθήνα

  1. THE EYE BEAUTY COMPANY

Λεωφ. Ιωνίας 166

                 Αθήνα

                       Κοινοποίηση:

      1)   HONDOSCENTER

Σταδίου 10 & Ομήρου 4

Αθήνα

           2)  HONDOSCENTER Ηρακλείου

                 25ης Αυγούστου και Αγίου Τίτου

                 71202 Ηράκλειο Κρήτης

Κύριοι,

         Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Ηρακλείου αποφάσισε να μην αποστείλει εξώδικη δήλωση διαμαρτυρίας, μια και το έχουν κάνει ήδη ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής. Εμείς απλώς θα δημοσιοποιήσουμε αυτή την επιστολή προς εσάς και τα Μ.Μ.Ε., ούτως ώστε ο κόσμος να βγάλει το δικά του συμπεράσματα, σχετικά με το εάν ο ασθενής – πελάτης του φαρμακείου εξυπηρετείται ή ταλαιπωρείται ερχόμενος στο φαρμακείο του.

Καταρχήν πρέπει να γνωρίζετε ότι ο φαρμακοποιός είναι ο επαγγελματίας (λειτουργός υγείας) με την μεγαλύτερη αποδοχή στη συνείδηση του έλληνα πολίτη. Παρότι και ο δικός μας κλάδος δεν είναι αγγελικά πλασμένος και σίγουρα υπάρχουν συνάδελφοι που παρατυπούν και δεν λειτουργούν σύμφωνα με τη φαρμακευτική δεοντολογία. Αυτό όμως ούτε μπορεί να αμαυρώσει, ούτε να ακυρώσει τη γενική εικόνα που έχει ο κόσμος για τον έλληνα φαρμακοποιό.

Αυτόν που

  1. Συμβουλεύει και καθοδηγεί τον έλληνα ασθενή 24ώρες το 24ωρό
  2. Αυτόν που προσφέρει άμισθες πρωτοβάθμιες υπηρεσίες υγείας, προσφέροντας στο κοινωνικό σύνολο και ταυτόχρονα αποσυμφορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα νοσοκομεία, από ασθενείς που δεν χρήζουν άμεσης ιατρικής παρέμβασης και μπορούν να εξυπηρετηθούν στο φαρμακείο.
  3. Δανείζει σε καθημερινή βάση δεκάδες εμβαλάγια φαρμάκων σε συμπολίτες μας οι οποίοι είτε γιατί καθυστερεί το ραντεβού με τον ιατρό τους, είτε γιατί δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν την επίσκεψη. Αλήθεια η εταιρία σας τι θα έκανε σε αυτή την περίπτωση;
  4. Πιστώνει ή και χαρίζει ακόμα τη συμμετοχή στους ασφαλισμένους – πελάτες του, όταν δεν έχουν χρήματα (ειδικά αυτή την εποχή). Αλήθεια η εταιρία σας τι θα έκανε σε αυτή την περίπτωση;
  5. Γνωρίζετε ότι σε κάθε πόλη και κωμόπολη της χώρας, οι φαρμακοποιοί σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς λειτουργούν, με δικά τους έξοδα και με την αυτοπρόσωπη παρουσία τους, κοινωνικά φαρμακεία, τα οποία προσφέρουν δωρεάν φάρμακα και υπηρεσίες στους ανασφάλιστους συμπολίτες μας που δεν έχουν τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση στο φάρμακο. ή δεν έχουν τη δυνατότητα να το πληρώσουν. Αλήθεια η εταιρία σας τι θα έκανε σε αυτή την περίπτωση;
  6. Αλήθεια στο υποκατάστημα Ηondos Center Ηρακλείου υπάρχει πτυχιούχος φαρμακοποιός, για τη διάθεση των δερμοκαλλυντικών, όπως ορίζει ο νόμος;

Κύριοι,

         Μπορούμε να σας αντιπαραβάλουμε δεκάδες ερωτήματα και μέσω αυτών να αποδείξουμε στον έλληνα πολίτη εάν εξυπηρετείται ή όχι από το φαρμακείο του. Εάν νιώθει ότι πρέπει να αλλάξει και εάν η λύση είναι να επισκέπτεται τα υποκαταστήματα σας ‘χωρίς να δακρύζει’.

              

                         Για το Δ.Σ. του Φ.Σ.Η.

Ο Πρόεδρος                                              Η Γεν. Γραμματέας

    

 

Γιάννης Τσικανδηλάκης                         Καλλιόπη Σκουλά